مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 09:352016-03-07ورزشي

"آقای گزارشگر" امسال فقط مسابقه فوتبال را گزارش نمی کند


ضبط سری سوم مسابقه "آقای گزارشگر" برای پخش در ایام نوروز آغاز شده است.

- تهیه کننده مسابقه "آقای گزارشگر" در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "با اشاره به اینکه از دو روز گذشته تولید این مجموعه آغاز شده است گفت: بیش از سه هزار نفر برای شرکت در این مسابقه نام نویسی کردند که 120 نفر برای مسابقه انتخاب شدند و از این بین پس از داوری نهایی، 42 نفر گزینش شدند که این افراد در 14 گروه سه نفر به رقابت می پردازند.

محسن تقوی زنوز درباره وجه تمایز این دوره از مسابقات با دوره های قبلی گفت: امسال برخلاف دو سری قبلی فقط به رشته ورزشی فوتبال پرداخته نمی شود بلکه گزارشگری رشته های مختلف از جمله کشتی، دو و میدانی، والیبال، بسکتبال، اتومبیلرانی و واترپلو را نیز شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه پس از برپایی 14 قسمت مسابقه، درنهایت از 42 نفر، 14 نفر به مرحله بعد راه می یابند افزود: در مرحله دوم علاوه بر 14 نفر برگزیده، یک نفر از بهترین های نفر دوم گزارشگری هم انتخاب می شود که با هم به رقابت می پردازند و در نهایت 5 نفر به فینال این مسابقات راه می یابند که از بین آن ها، یک نفر "آقای گزارشگر" خواهد بود.

این تهیه کننده مسابقات مفرح ورزشی، هدف از این مسابقه را سرگرمی و ایجاد اوقاتی خوش برای مخاطبان دانست و افزود: یکی از ویژگی های این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"آقای گزارشگر" امسال فقط مسابقه فوتبال را گزارش نمی کند

"آقای گزارشگر" امسال فقط مسابقه فوتبال را گزارش نمی کند